Back office / administratívna podpora

Do nášho pozitívne naladeného pracovného tímu hľadáme šikovnú VŠ , alebo absolventku VŠ .
Ak ovládaš nemecký, alebo anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, láka Ťa práca v oblasti ľudských
zdrojov tak nás neváhaj kontaktovať a pošli nám svoje CV.

Náplň práce

Tvojou úlohou bude:
- vyhľadávanie, selekcia a kontaktovanie potencionálných kandidátov,
- vedenie telefonických aj osobných pohovorov za účelom výberu vhodných uchádzačov pre danú pozíciu
- aktualizovanie databázy kandidátov
- zabezpečenie bezproblémového chodu zverenej pracovnej oblasti
- administratívna podpora súvisiaca s agendou kandidáta a klienta, práca s interným systémom a databázou spoločnosti
- plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného

Požiadavka zamestania

Absolvent VŠ
Študent VŠ

Výhody

Zázemie v stabilnej spoločnosti a dlhodobú prácu v príjemnom pracovnom prostredí. Kolegov, ktorí sú vždy nápomocní a ochotní pomôcť, zaujímavú a rôznorodú prácu

O spoločnosti

Spoločnosť RUNTIME bola založená v roku 2001 a v súčasnosti je zastúpená na 50 miestach v Nemecku, Belgicku, Poľsku, Švajčiarsku, Rakúsku, na Slovensku, ako aj v Čechách.
Počet spolupracovníkov skupiny RUNTIME v roku 2010 presiahol 5000 zamestnancov.

RUNTIME je certifikovaný podľa DIN EN ISO 9001:2015.

Spoločnosť Runtime BP Slovak s.r.o. je držiteľom povolenia na sprostredkovanie práce na dobu neurčitú.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (agentúra dočasného zamestnávania sprostredkovanie zamestnania za úhradu)

Share on FacebookShare on LinkedInEmail this to someone

Informácie o pracovnom mieste

Miesto výkonu práce Bratislava
Ponúkaný plat od 300 € /brutto ( mzda podľa uchádzača či bude uchádzač na skrátený úväzok,alebo TPP)
Termín nástupu ASAP
Druh pracovného pomeru Skrátený úväzok , TPP

Kontakt

Meszarošová Katarina
Meszarošová Katarina
katarina.meszarosova@runtime.sk
421905855810

Dovolte nám nájsť vám novú prácu

Pošlite nám váš životopis, zaberie vám to menej ako jednu minutu.