Späť na kategóriu

Asistentka pre Back office v oblasti HR

Do nášho pozitívne naladeného pracovného tímu hľadáme šikovnú kolegyňu.
Ak ovládaš nemecký, alebo anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, láka Ťa práca v oblasti ľudských
zdrojov tak nás neváhaj kontaktovať a pošli nám svoje CV.

Náplň práce

vyhľadávanie, selekcia a výber potencionálných kandidátov na
základe požiadaviek klienta
•aktualizovanie databázy kandidátov
•zabezpečenie bezproblémového chodu zverenej pracovnej oblasti
•administratívna podpora súvisiaca s agendou kandidáta a klienta , práca s interným systémom a databázou spoločnosti
•plnenie úloh podľa pokynov nadriadenéhoo

Požiadavka zamestania

stredoškolské bez maturity/stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti
•Ovládanie MS Office
•Motiváciu pracovať v oblasti HR
•Príjemné vystupovanie, flexibilitu
Vodičský preukaz

•Vodičský preukaz – aktívny vodič

Výhody

Zázemie v stabilnej spoločnosti a dlhodobú prácu v príjemnom pracovnom prostredí. Kolegov, ktorí sú vždy nápomocní a ochotní pomôcť, zaujímavú a rôznorodú prácu

O spoločnosti

Spoločnosť RUNTIME bola založená v roku 2001 a v súčasnosti je zastúpená na 50 miestach v Nemecku, Belgicku, Poľsku, Švajčiarsku, Rakúsku, na Slovensku, ako aj v Čechách.
Počet spolupracovníkov skupiny RUNTIME v roku 2010 presiahol 5000 zamestnancov.

RUNTIME je certifikovaný podľa DIN EN ISO 9001:2015.

Spoločnosť Runtime BP Slovak s.r.o. je držiteľom povolenia na sprostredkovanie práce na dobu neurčitú.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (agentúra dočasného zamestnávania sprostredkovanie zamestnania za úhradu)

Reagovať na ponuku