Späť na kategóriu

HR asistent/ka

Do nášho pracovného tímu hľadáme šikovného pracovníka
Ak ovládaš nemecký, alebo anglický jazyk na pokročilej úrovni, láka Ťa práca v oblasti ľudských zdrojov tak nás neváhaj kontaktovať a pošli nám svoje CV.

Náplň práce

Tvojou úlohou bude:

  • aktívne vyhľadávanie kandidátov v internej a externých databázach
  • aktualizovanie databázy kandidátov / klientov
  • zabezpečenie bezproblémového chodu zverenej pracovnej oblasti
  • administratívna podpora súvisiaca s agendou kandidáta a klienta, práca s interným systémom a databázou spoločnosti
  • administratívne práce v internom systéme
  • iná administratívna podpora

Požiadavka zamestania

Stredné odborné vzdelanie

Zručnosti, schopnosti

Vodičské oprávnenie: - Skupina B

Počítače:
Microsoft Word - pokročilá
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Outlook - pokročilá

Ďalšie požiadavky:

Znalosť nemeckého, alebo anglického jazyka na pokročilej úrovni

  • Ovládanie MS Office
  • Motiváciu pracovať v oblasti HR
  • Príjemné vystupovanie , flexibilita
  • Zodpovednú prácu
  • Vodičský preukaz podmienkou

    Osobnostné predpoklady
    pozornosť
    spoľahlivosť
    komunikatívnosť

Výhody

Ponúkame prácu na 8hod. pracovný úväzok , alebo čiastočný 6hod./denne
Podľa praxe v oblasti HR a podľa dohody na pracovnom úväzku bude upresnená mzda na osobnom pohovore..

O spoločnosti

Spoločnosť RUNTIME bola založená v roku 2001 a v súčasnosti je zastúpená na 50 miestach v Nemecku, Belgicku, Poľsku, Švajčiarsku, Rakúsku, na Slovensku, ako aj v Čechách. Počet spolupracovníkov skupiny RUNTIME v roku 2010 presiahol 5000 zamestnancov. RUNTIME Group je certifikovaná podľa DIN EN ISO 9001:2008. Spoločnosť Runtime BP Slovak s.r.o. je držiteľom povolenia na sprostredkovanie práce.

Reagovať na ponuku