Chceš pracovať ako profi zamestnanec matričného úradu?
Láka ťa práca v administratíve a máš prax na matrike a matričné skúšky? Tak neváhaj a ozvi sa nám, možno hľadáme práve teba!
Náplň práce
zodpovedá za chod a riadenie Matričného úradu,
posudzuje platnosť listín vydaných v zahraničí a pre použitie do zahraničia,
posudzuje verejné listiny podľa medzinárodných zmlúv,
posudzuje písomné a e-mailové podania,
metodicky usmerňuje a oboznamuje pracovníčky matriky s novými elektronickými
aplikáciami v rámci MV SR,
metodicky usmerňuje organizácie v oblasti rozpočtu za prenesený výkon štátnej správy na
úseku matriky,
vykonáva práce vyplývajúce zo zákona o slobodnom prístupe k informáciám,
dôsledne využíva programové vybavenie samostatného počítačového programu
Požiadavka zamestania
Kvalifikačné predpoklady:
vysokoškolské vzdelanie II. stupňa právneho smeru,
osobitný kvalifikačný predpoklad na zabezpečenie činnosti Matričného úradu
Jazykové znalosti:
anglický alebo nemecký jazyk
Ďalšie požiadavky :
odborná prax min. 5 rokov,
riadiaca prax vítaná,
riadiace a organizačné schopnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita,
komunikatívnosť, odolnosť voči stresu, koncepčné myslenie,
bezúhonnosť,
znalosť a skúsenosti v oblasti práce v samospráve,
znalosť práce s počítačom,
osobné a morálne predpoklady.
Zoznam požadovaných listín a dokladov:
písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
profesijný štrukturovaný životopis,
prehľad o doterajšej praxi so stručným popisom pracovných činností,
overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,